Ohjeet

Talviloma 19.2.–25.2.2024

Pääsiäisloma 29.3.–1.4.2024

Tanssikoulun toimitilat

• Tanssitunnit järjestetään osoitteessa Takamaantie 15, 20720 Turku. Pihapiirissä on reilusti ilmaista parkkitilaa oppilaiden käyttöön.
  • Oman tanssitunnin sekä vanhempien odotushuone löytyy heti sisääntulon jälkeen vasemmalta. Samasta huoneesta käynti pukuhuoneeseen. Odotushuoneessa on pienempienkin lasten kanssa mukava odotella. WC-tilat löytyvät heti sisäänkäynnin jälkeen oikealta. Tanssikoulun käytössä ei ole suihkua.
  • Tanssisali on yläkerrassa, jonne käynti portaiden kautta.

Tuntikäytännöt

• Tunneille voit osallistua joustavilla vaatteilla, joissa on hyvä liikkua. Voit ottaa tunnille mukaan juomapullon. Lue tuntikuvauksesta tarkemmat tuntikohtaiset ohjeet. Siellä kerrotaan, jos tarvitset tunnilla esimerkiksi jumppamattoa tai tanssikenkiä. Tunneilla ei saa käyttää ulkokäytössä olleita jalkineita.
  • Voit ottaa arvotavarasi mukaan tanssisaliin.
  • Tunneille ei saa tulla sairaana. Pese kätesi aina ennen tanssitunnin alkua. Aivastaessa tai yskiessä peitä suu hihalla.

Ilmoittautuminen

• Ilmoittautuminen on aina sitova ja sitouttaa maksamaan hinnaston mukaisen kortti- tai lukukausimaksun.
  • Lukuvuodelle ilmoittautuminen on voimassa koko lukuvuoden. Lukuvuosi sisältää syys- ja kevätlukukauden.
  • Tunnit täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.
  • Ilmoittautuminen tulee tehdä ennen tunnille osallistumista.
  • Ensimmäinen tanssikerta on ilmainen kokeilukerta, jolle tulee ilmoittautua ilmoittautumislomakkeella.

Maksuperiaatteet

• Kaikki maksut tapahtuvat laskulla, joka lähetetään ilmoittautumislomakkeessa ilmoitettuun sähköpostiin.
  • Laskut lähetetään syyskaudella elo–syyskuussa ja kevätkaudella tammi–helmikuussa. Lasku maksetaan eräpäivään mennessä. Myöhästyneiden laskujen perimisestä peritään viivästyskorko.

Keskeyttäminen

• Lukuvuodelle ilmoittautuessa oppilas sitoutuu ilmoittautumalleen tunnille koko lukuvuodeksi (syys- ja kevätlukukausi). Keskeyttämisestä tai ryhmän vaihtamisesta on ilmoitettava sähköpostilla osoitteeseen tanssikoulutria@gmail.com.
  • Keskeyttäessä lukukausimaksua ei palauteta, mutta lääkärintodistusta vastaan ilmoittautuminen voidaan siirtää seuraavalle lukukaudelle. Tässä tapauksessa oppilas voi käydä keskenjääneen lukukauden jäljellä olevat tunnit seuraavalla lukukaudella.
  • Jos oppilas haluaa keskeyttää syyslukukauden jälkeen, eikä aio jatkaa kevätlukukaudella, hänen tulee ilmoittaa keskeyttämisestä kirjallisesti tanssikoulun toimistoon viimeistään syyslukukauden viimeisenä päivänä. Mikäli emme saa tietoa oppilaspaikan peruuttamisesta ajallaan, perimme 50€ maksun peruuttamattomasta oppilaspaikasta. Kerro meille heti, mikäli tiedät jo aiemmin, ettet pysty jatkamaan kevätkaudella, sillä se helpottaa seuraavan kauden suunnittelua.

Tuntien korvaaminen

• Lukuvuodelle ilmoittautuneet voivat korvata poissaolonsa muilla tanssikoulun tunneilla. Syyslukukauden tunteja voi korvata kevätkaudella talvilomaan saakka.
  • Korvaamaan mennessäsi ilmoita tunnin opettajalle, milloin olet tulossa korvaamaan, jotta voimme olla yhteydessä mikäli opettaja sairastuu tai tuntimuutoksia tulee.
  • 5x tai 10x korteilla tunneille osallistuvilla ei ole korvausmahdollisuutta.
  • Oppilaan poissaoloja ei korvata rahallisesti.

Ilmainen kokeilukerta ja yksittäiskerta

• Ilmaiselle kokeilukerralle sekä yksittäiskerroille ilmoittaudutaan ilmoittautumislomakkeella. Merkitse lisätietoja kohtaan päivämäärä, jolloin menet tunnille.
  • Ilmoittautuminen yksittäiskerralle on sitova, eikä käyttämättä jääneestä yksittäiskerrasta saa rahallista korvausta.
  • Yksittäiskerran maksu tapahtuu laskulla, joka lähetetään sähköpostiin.

Tuntimuutokset

• Tanssikoululla on oikeus aikataulu- ja opettajamuutoksiin. Opettajan sairastapauksissa tunnille pyritään aina saamaan sijainen. Peruutuksista ilmoitetaan sähköpostilla tai tekstiviestillä.

Vakuutukset

• Oppilaita ei ole vakuutettu tanssikoulun toimesta. Suosittelemme oppilaita ottamaan oman vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen. Opettajat ovat vastuussa oppilaista vain tunnille merkityn ajankohdan ajan.
  • Tanssikoulu ei ole vastuussa toimitiloihin jätetyistä tavaroista. Unohdetuista tavaroista voi tiedustella toimipaikan vahtimestarilta.

Henkilötiedot

• Ilmoita muuttuneesta nimestä, puhelinnumerosta, sähköpostiosoitteesta tai osoitetiedoista sähköpostilla tanssikoululle.
  • Voit myös muuttaa sähköpostilla kirjallisesti ilmoittautumisen yhteydessä kysyttyä kuvaus- sekä markkinointilupaa.
  • Henkilötietojen käsittelystä voit lukea tarkemmin tietosuojaselosteesta.